Epila Tüy Dökücü Sprey Kullananlar

Son dönemlerde reklamları çok sık karşıma çıkan bir üründen bahsetmek istiyorum. Bahsi geçen ürün Epila Tüy Dökücü Sprey. Ürün kıl veya Tüy problemi yaşayanları yakından alakadar eden bir ürün. Çünkü gerçekten reklamda söylenenler ve yapılan işlemler doğru ise, Bay ve Bayanların Kıl ve tüy Problemi Bitmiş demektir.
Reklamda Gördüklerimi Şöyle kısaca Size anlatayım. İki bayan sunucunun sunumunu yaptığı ürün ile ilgili uzman olduğu söylenen bir beyfendi telefonla bağlanıyor. ürün hakkında anlattıkları ilgi çekici. Özellikle gerçekten Anlatılanlardan dolayı Kıl ve tüy derdi olanlar için Epila Tüy Dökücü Sprey cazip gelebilir.
Yayına Giren Epila Tüy Dökücü Sprey Satış Sorumlusunun Ürün ile ilgili Yaptığı Konuşma şöyle ;

Dermo Kozmetik Güvencesiyle piyasaya sürülen Epila Tüy dökücü Sprey ; istenmeyen tüylerden 3 dk içinde kurtulmanızı Sağlıyor. Sadece bayanlarda değil, erkeklerde Tüy dökücü etkisini gösterebiliyor. Özellikle genital bölge ve koltuk altında kullanılması, Epila Tüy Dökücü Spreyi diğer ürünlerden ayırmaktadır. Her türlü dermatolojij testleri yapılmış, Sağlık bakanlığı onaylı, Ciltte ne Sivilceye nede herhangi bir tahrişe neden olmamaktadır.

Epila Tüy Dökücü,Epila tüy Dökücü Sprey, Epila Tüy Dökücü Kullanıcı Yorumları, Epila Tüy Dökücü Sprey Nasıl Kullanılır, Epila Tüy Dökücü Sprey KullanımıYukarı da sizinde gördüğünüz gibi, Söylenenler doğru ise  Tüy problemi olanların artık böyle bir problemlerinin olmayacağını Söyleyebiliriz. Peki bu söylenenler gerçekten Doğru mu ? Epila Tüy Dökücü Sprey Söylenildiği gibi 3 Dk içinde Tüyleri Döker mi ? Bu soruların cevabını Epila Tüy Dökücü Sprey ve Diğer Markadalara Ait tüy Dökücü Kullananların Yorumlarına Bakıyoruz.

Epila Tüy Dökücü Sprey Kullananlar

Epila Tüy Dökücü Spreyi kullanan kişilerin yorumlarına baktığımızda aslında söylenenlerin gerçeklik Payı yok denecek kadar az olduğunu söyleyebiliriz. Yapılan yorumlar arasında, en çok yapılan şikayetlerin başında, Epila Tüy Dökücü Sprey in Söylendiği etkiyi yaratmadığıdır. Ayrıca, Epila Tüy Dökücü Spreyi kullananlar, ciltlerinde tahrişlerin meydana geldiğini, Söylenenin aksine Kötü ve ağır bir kokusu olduğudur. Koku açısından Yapılan Benzetme ise “Petrol Kokusu”. Epila Tüy Dökücü Spreyi kullananların bir diğer şikayeti ise, ürünün doğallığı. Aloae Vera özlü olmadığıdır.

Tüm Bu yorumlara Baktığımızda, Diğer Satış amaçlı yapılan reklamlarda olduğu gibi asıl amacın ürün satışını sağlamak ve para kazanmak olduğu görüyoruz. Tırnak içinde Belirtelim “Ürünü Kullanmadık, Fikirlerimiz Tamamen Kullanıcı Yorumlarının Söylediklerinden Oluşmaktadır”.

Epila Tüy Dökücü Sprey Nasıl Kullanılır

Epila tüy Dökücü Spreyin kullanımı oldukça Basit. Tüy ve Kıl problemi yaşadığınız bölgeye herhangi bir işlem yapmadan, Spreyi sıkıyorsunuz ve yaklaşık 3 Dk bekliyorsunuz. Süre bitiminden sonra da duru su ile, Sprey sıktığınız bölgeyi ovarak yıkıyorsunuz. Hepsi Bu.

 

epila tüy dökücü epila tüy dökücü sprey epila epila sprey epila tüy dökücü krem kullanıcı yorumları epila tuy dokucu yorumlar epila tüy dökücü sprey kullananlar epila tüy dökücü sprey yorumları epila tüy dökücü krem epila tüy dökücü sprey zararları

43 Replies to “Epila Tüy Dökücü Sprey Kullananlar

  1. Merhaba Ben epila tüy dökücü spreyi araştırıyorum. Bu ürün hakkında yapılmış çok farklı yorumlar var. Kimileri çok kötü derken, kullanıp da memnun kalan insanlar da var. Şimdi, hangilerinin doğru söylediğini nasıl tespit edeceğiz? Siz de kalkıp sitenizde “Ürünü Kullanmadık, Fikirlerimiz Tamamen Kullanıcı Yorumlarının Söylediklerinden Oluşmaktadır”. diye biten bir yazı yazmışsınız. Ürünü kullanmadıysanız böyle bir yorumu nasıl yapıyorsunuz? Beklentim, bu ürünü test edip yorumlarınızı ona göre yapmanız. Teşekkür ederim…

    1. Merhabalar. Ürüne ait reklamları dikkatlice izledik. Ciddi anlamda ürünü kullananlarla iletişim haline geçtik. Memnun kalan yok diyebiliriz.

      iyi oldugunu dile getirenler, sanırım ürün satışı yapan websitelerin Funları yapıyor.

  2. AMAN DİKKAT !!!

    1-çok zor kazandığınız paranızı böyle şeylere vermeyin yazık günah..

    2-o televizyonda gösterilenler hayal ürünü o konuşan müşteri uzmanı kim adlarını soy adlarını versinler de görelim ama korkuyorlar yapamazlar yemez..

    3-hangi ürünü alırsanız alın elle tutup gözle görün inceleyin beğenmezseniz almayın özellikle kargo geldiği zaman kargo kutusunu açın bakın beğenmezseniz eksik yada kırık arızalıysa hemen İMZA atmadan geri yollayın gitsin..

    4-bunlar adam kandırmaca paramızda hepsinin gözü dikkat… lütfen

  3. Arkadaşlar Bende Bu epila denilen ürünü aldım bende sizin gibi dolandırıldım bunlar sahtekar yani buz gibi dolandırıldık buraya kadar tamam aklımın almadığı kos koca Türkiye Cumhuriyetinde bu insanları nasıl barındırıyorlar yılların Aras kargosu faturasız gelen bu mamülü nasıl kendini kullandırarak millete dağatıyor yani bunun sahte bir ürün olduğunu bile bile bu firmaya nasıl kendini kullandırıyor günlerden beri bunu düşünüyorum hayretler içerisinde kalıyorum hepimize geçmiş olsun sakın bu tuzağa lütfen düşmeyin!!!

  4. Merhaba arkadaşlar bende 1 kutu sipariş verdim alır almaz uyguladım fakat öyle bir acı öyle bir yanma oluyor ki sanki kezzap döküyorsunuz kendinize bununla da kalmıyor kılları jiletle almış gibi kökleri kalıyor daha gür ve sert hızlı bir şekilde çıkartıyor sakın ama sakın almayın emek hırsızlığıdır kul hakkıdır. Haram olsun hakkım. Mecburen kutuyu çöpe atmak durumunda kaldım . Giden 50 lira değil sağlığınız olabilir lütfen dikkatli olun.

  5. Yarım saattir uğraşıyorum, denemediğim yerim kalmadı, bir kıl bile dökülmedi, ayrıca tahriş ediyor.

  6. hepsi yalan….
    sahtekar bunlar. siselerin yarisi bos ustelik eksik urun geldi. kokusu dayanilmaz. aloe vera kokusuymus pis uckahitcilar

  7. Benim anlamadığım bu kadar sertifika ve izni nasıl alabiliyorlar madem bu kadar iğrenç ve zararlı. Yoksa sertifikaları da mı sahte ?

    1. Maalesef Sağlık Bakanlığı yeterli kadar inceleme ve denetimde bulunmuyor. Bu yüzden bitkisel ürün adı altında sertifikalar kolaylıkla alınıyor.

  8. 139 tl’lik epila kampanyadan aldığım malzemenin içinden 5 adet sarı tüp ve 5 adet ampul çıkmadı.bu nasıl iş.sadece mavi tüplü paketten 10 adet çıktı.en büyük hatam koliyi alınca kargo gitmeden içine açıp bakmamak oldu. bu gün açtım ki paketin içi eksik. parayı birde kapı da verdim.
    müşteri hizmetlerini aradım ilgileneceklerini söylediler.inşallah ilgilenirler. hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Ambalaj hazırlayan mı suçlu kargoyu getiren mi ispatla ispatlaya bilirsen. bu bana akıl olsun. paketin içini açmadan asla kargoyu almam.
    epilayı denemeden hayal oldu. inşallah yetkililer ilgilenir.

  9. Ben böyle bir ürün görmedim resmen Sahtekarlık leş gibi kokan ve cilde çok zarar veren bişey.bunlari tüketici haklarına şikayet edicem.insan kandirmaktan başka bişey değil. Verdiğimiz para haram olsun.

  10. Arkadaşlar bizde aldık denedik şuanda kılları tamamen dökmedi ve ayrıca vücutta kızarma yanma deriyi yırttı.. Kesinlikle almayın biz aldık pişman olduk..Bu siteyi şikayet edin ürünüde.

  11. O hataya ben de düştüm hem de 100 tl lik aldım bir daha ne alırsam alıyım internetten yorumları okuyacağım çok pişmanım kimse kanmasin o dolandıricilara

  12. ürün geldiğinde vazgeçme hakkım varmı parayı ödemeden Admin bu konuda yazarsanız sevinirim

  13. ürün siparişi verdim ama salı günü gelecek burda yorumları okuyunca almaktan vazgeçtim ürün salı günü gelecek kapıda ödeme yapacaktım

  14. Epila Tüy Dökücü ısmarladık, kaldırıcı geldi. zaten hazır kalkmışı inderemiyoruz. kaldırıcıyı ne yapacaksak artık

  15. slm arkadaşlar.tek kelimeyle sakın almayın diyorum.
    benim arkadaşım kullandı çok kötü oldu vücudu yara bere içinde,serum yedi çocuk.düşünün ne kadar berbat etti.1.derecede yanık.marka ismi sölemeyecegim ama eczaneden 10 tl ye başka bir ürün aldık sprey 10 tl ve aldıkları para helal olsun en azından hem işe yarıyor hemde uygun fiyatlı.
    şimdide birde deo sunu satıyor şerefsizler birde.düşünün arkadaşlar 10 liraya satan firmada para kazanıyor.bunlar bizi ne soyuyor siz hesabını yapın ve pazarlama taktiklerine kanmayın.

  16. Bugün ilk kez kullandım; ilkinde 5 dakika bekleyip suyla yıkadım, çok az döküldü. Ardından ikinci kez sıktım, 10 daakika sonra yıkadım; yine bir miktar temizzlendi; ama tam temizlemenmedi. Kızarıklıklar ve kabarmalar oldu. Ardındaneski usule döndüm, jilet kullandım. Müthiş bir yanma ve acı hissi verdi. Su bile değse acı veriyor. Aradan 10 saate yakın bir süre geçmesine rağmen yanma ve acı hissi devam ediyor.
    Kimseye tavsiye etmiyorum.

  17. Asla kullanmayın ben tv de gördüm aldım kılları çoğaltıyor ve kalınlaştırıyor kullanmayınn yani dünyanın en büyük hatası çok pişmanım tahriş yaptı bende ve çok iğrenç kokuyor sakın almayın admin sende herkese söyle artık

  18. Asla kullanmayın ben tv de gördüm aldım kılları çoğaltıyor ve kalınlaştırıyor kullanmayınn yani dünyanın en büyük hatası çok pişmanım tahriş yaptı bende ve çok iğrenç kokuyor

  19. Bende bu ürünü almayı düşünüyordum birkaç siteden yorumlara baktım ama dikkatimi çeken şey aynı yorumların her sitede oldugu bilmiyorum belkide ürünü karalıyorlar memnun olan da çok bu ürün her insanda farklı etki mi yapıyor anlamadım

    1. Bu tür ürünler hakkında gerçek bilgiye ulaşmak neredeyse imkansız. Ancak Şöyle düşünebilirsiniz ; Şayet gerçekten işe yarar bir ürün olsaydı Güzellik merkezlerinde tercih edilmez miydi ?

  20. Arkadaşlar kesinlikle almak gibi bir hata yapmayın.Ben 1 hafta önce öyle bir hataya düştüm burayı okumadan almışdım vücudum yara içinde berbat arıtma tesisi gibi bir kokusu var diğer arkadaşlarında sölediği gibi kullandıkdan 1dk sonra yanmalar başlıyor hemen durulasanız bile yaralar oluşuyor bende oluşan yaralar bir sürü ilaç krem kullanmama doktora gitmeme rağmen yeni yeni kabuk bağladı iyleşmesini bekliyorum kıyafet giyemez oluyorsunuz acısı çekdiğiniz çilede yanında cabası.Paranızla rezil oluyorsunuz.Birde benim bu yazımdan sonra kullanan arkadaşlar olurda aynı şeylerle karşılaşırlarsa ki karşılaşılcağından eminim bir tavsiyem var durulama yapmanıza güvenmeyin vücudunuzda yeşil yeşil kimyasal maddeler kalmış olucak görüceksiniz onlarda deriye işlerse daha kötü bir sonuç oluşuyor bunun oluşmaması için acilen kullandığınız bölgeye fazla olmamak kaydıyla tüy olsun olmasın ağda yapın bunun sebebide deriye işlemeden o pisliği ordan almak doktor bilgisiyle uyguladım ve gerçekden aradaki farkı görüceksiniz gözüken o yeşil pislik madde vücudunuzdan gidice yanma biraz daha azalıp rahatlıyor ve gözle görünür bir madde derinizden ayrılıyor.Biraz destan oldu kusurabakmayın ama bu şerefsizleri sattığı şey böyle berbat pislik birşey.Ben dava açdım tüketici haklarına başvurdum ve bölgelerindeki esnaf sanaatkarlar odasınada.Sizlerde bence şikayetçi olunuz herhangi bir ücrette ödemiyorsunuz en azından bu firmaları kapanır benim gibi sağlık raporunuzda varsa haklarında işlem yapılıp bu şerefsizlerden piyasa arınır.

    1. Geçmiş olsun Akif Bey. Maalesef bu tür ürünlerle insanların gurularıyla oynanıp cebinde ki paralar alınıyor. Sağlık bakanlığımızın denetimleri yetersiz bu konuda.

    2. ARKADASALR EPİLAYI COK SIKMAYACAKSINIZ BENDE NEDEN OLMUYOR.HERKSESİN EPİLA HAKKINDA YORUMUNAA COK SASIRDIM

  21. almayın arkadaşlar özellikle, tv de reklam yapıyorlarmış falan filan inanmayın, ben her seferinde tövbe ediyorum, yine atlıyorum kek gibi, geçen ”ulan istanbul” dizisinde de konu oldu. sahte bal yapıp baldız balları diye satıyorlar. buna rağmen aldık bir de uyanıklar 4 tane gönderelim yok 8 tane olursa bır bedava kargo bedava habire öpüyorlar. ya memnun kalırsam zaten sipariş veriririm ama adamlar vurgunu yapacak bir kere, ney se iğrenç kokulu bir işe yaramaz okadar sürtünmeden parmağınla tutup çeksen elinde kalır zaten. tv lerin işi para kazanmak sağlık bakanlığı onay falan yok. zaten bunlar ciddi bir firma olsalar eczanelere verirler

  22. bu ne böyle yaaa iğrennçç bi ürün çok iğrenç kokuyooo ve hiççç iyi değil iğki alak dedikk ha sakın alamyın düzembazlardan neymiş alıyomuşş bk alıyooo bu ne böyllleee yyaaaa hiçççde almıyoo lazeer falan ağda iyiii ablama alakk deikk iğkiiiiii bu ne böylllee leş gibi kokuyo yanma yapıyoo 1 gün sonra geçiyomuşmuşş ne geçiyo llaa

    1. Geçmiş olsun Gizemnur Hanım. Bu tür ürünlerin çoğu para kazanmak amaçlı yapılıyor. Bu tür ürünleri alırken mutlaka önce araştırın. Ne yazık ki söylenen herşey doğru çıkmıyor.

  23. DİKKATLE OKUYUNUZ)
    arkadaşlar bende bu ürünü kullandım. bu adamlar bizi dolandırdı başka insanları dolandırmasınlar ve ceza alsınlar istiyorsanız. AŞAGIDAKİ ŞİKAYETLERİ YAPABİLİRİSİNİZ. BEN BU ŞİKAYETLERİN HEPSİNİ YAPTIM GEREKLİ YERLERE, NE KADAR ÇOK ŞİKAYET OLURSA O KADAR ÇOK YETKİLİLER BU KONUNUN ÜZERİNE GİDECEKTİR. DUYARSIZ KALMAYALIM.
    BİMERE (150)
    SAGLIK BAKANLIGI ŞİKAYET HATTI (184)
    ÇEŞİTLİ KANALLARDA 24 SAAT YAYIN YAPIYORLAR RTÜK ŞİKAYET (4441178)
    10 YAKIN İNTERNET SİTELERİ MEVCUT İNTERNET ŞİKAYET HATTI(166)
    VE TÜRKİYE TIBBI İLAÇ KURUMUNA şikayet edin

    1. Haklısınız. Bugün ilk kez kullandım; ilkinde 5 dakika bekleyip suyla yıkadım, çok az döküldü. Ardından ikinci kez sıktım, 10 daakika sonra yıkadım; yine bir miktar temizzlendi; ama tam temizlemenmedi. Kızarıklıklar ve kabarmalar oldu. Ardındaneski usule döndüm, jilet kullandım. Müthiş bir yanma ve acı hissi verdi. Su bile değse acı veriyor. Aradan 10 saate yakın bir süre geçmesine rağmen yanma ve acı hissi devam ediyor.
      Kimseye tavsiye etmiyorum.

    2. bende sipariş verdim ama bırak tamamını dökmeyi 1 tane tüy bile dökmedi..aradım müşteri hizmetlerini şikayet etmek için çıkan kişiye söyledim beni hemen hattan düşürdüler..hepsi yalan sakın inanıp almayın insanları resmen kandırıyorlar..gelir gelmez çöpe attımm…

    3. iyi günler.bende epila tüy döküücü kullanıyorum..ben cok memnunum.kuaförlere gitmekten ve jilet kulllanmaktan kurtuldum..bittiği zaman tekrar istiyorum.kadınlar kolay yolu secıyor.kuusförler yada estetık merkezinde yaptırıyorlar..ben cok rahatım.ıyıkı var epila.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

*