“Siyah Dışkı Neden oLur ? Dışkı Renkleri Anlamları” için 297 Yorum Yapıldı.

  1. svgdeniz diyor ki:

    Meraba hocam.bende kan pıhtılaşması eğilimi çıktı ve bundan dolayi coraspirin verdi doktor yaklasik 2 ay oldu kullaniyorum.dideral i ise carpinti oldugundan dolayi kullaniyorum.daha once dışkı problemim yoktu fakat ilaçları aldigimdan beri gittikce siyahlasan ve taneleşen gaita sorunum var.sebebi nedir acaba?

    • admin diyor ki:

      Merhaba Kullandıgınız ilaçlar böyle bir etki yapmış olabilir. Durumu doktorunuza bildirmenizde fayda vardır. Geçmiş olsun

  2. Hatime diyor ki:

    Kızımınn Bazen karnı ağrıyo ondan sonra yine başlıyo ve benim kızım 11 yaşında dışkısının rengi bbazen siyah oluyo karın ağrısı psikolif
    ağrısı psikolijiden olabilir mi

    • admin diyor ki:

      Merhabalar. Kaka renginin siyah olması, ağrının psikolojik olmadıgını gösterir. Kızınızı mutlaka doktora götürüp muayene ettiriniz. Yaşadoğı ağrıların sebebi Bağırsak enfeksiyonu olabilir.

  3. lalegul diyor ki:

    Merhaba hocam.sorunum makatimda basur memeleri var ama kabizlik yasamiyorum memelerden nasil kurtula bilirim? Simdiden tesekkurler kolay gelsin

  4. fatma diyor ki:

    Suan adetimin ikinci gunu diskim asiri koyu siyah ve yaparken yanma hissi var ?

  5. seda diyor ki:

    merhaba hocam ben neredeyse15gündür siyah dışkı yapıyorum acaba sebebi ne olabilir???
    birde 10gün önce 12haftalık bebegimin kalp atışları durdugu için kürtaj oldum acaba bununla alakalı bir sıkıntı olabilir mi???
    cevabınız için şimdiden çok teşekkur ederim

    • admin diyor ki:

      Merhaba Seda Hanım. Öncelikle geçmiş olsun. Siyah kaka olması genellikle bağırsak enfeksiyonu ile alakalı olmaktadır. Ancak bazı durumlarda hiç bir rahatsızlık olmadan yediklerinizden dolayı da dışkı siyah olabiliyor. Karın ağrısı,Kaka yaparken yanma, Gaz vb bir rahatsızlığınız varsa mutlaka muayene olun. Geçmiş olsun

  6. cozak diyor ki:

    merhaba hocam son 1 haftadir hafif bi kabızlık belirtisi oldu gibi vede dışkımın rengi değişti az da olsa kan geliyor sizce neden ?

    • admin diyor ki:

      Merhabalar. Bunun bir çok sebebi olabilir. Mutlaka iç hastalıkları uzmanına muayene olun.Geçmiş olsun

  7. Reflü diyor ki:

    Merhaba;
    7 haftalık gebeliğim var. sıcak ve soğuk bir şey içtiğimde nefes borumda çok acı yanma oluyor. sıcağı ve soğuğu bütün göğüs kafesimde hissediyorum.Dışkım simsiyah kömür gibi.

  8. Reflü diyor ki:

    Merhaba;
    7 haftalık gebeliğim var, durum bununlamı alakalı bilmiyorum ama birkaç haftadır bir şey yediğimde soluk borumda çok acı yanma var. sıcak ve soğuk bir şey içtiğimde bütün göğüs kafesimde o ısıyı hissediyorum. dışkım simsiyah kömür gibi.

  9. Kemal diyor ki:

    merhaba, 2 yaşındaki kızım 1 haftadır kül rengi dışkı yapıyor ve istahsızlık yaşıyor. Ateşi yok ve enerjisi normalden biraz az. Gaita testleri temiz çıktı ama halen dışkı rengi aynı ve istahsızlık devam ediyor. Degerli yorumlarınızı rica ederim.

    • admin diyor ki:

      Merhaba Kemal Bey. Kızınız son zamanlarda yediklerinden dolayı kaka renginde değişiklik olmuş olabilir. iştahsızlık vb durum için ise, Fiziksel olarak yaşıdığı değişimlerden olabilir. Yürümeye başlamak, Diş çıkarmak vs.

  10. nuray diyor ki:

    Kızım benim 19 aylık kakasını siyah yaptı bu akşam ağır koku yok kan ilacı kullandım bugün uzun zaman vermiyordum bu akşam verdim bi sıkıntı yoktur umarım cevaplarsanız srvinirim

    • admin diyor ki:

      Merhaba Nuray hanım. kan ilaçların geneli kaka rengini siyaha dönüştürür. Kullandıgını ilaçtan kaynaklı bir durum oldugunu dusunuyoruz.

  11. yasemin diyor ki:

    Merhaba hocam bundan bir bucuk ay önce mide bulantisi, ishal, mide yanmasi, bagirsaklarda guruldama, sürekli tuvalete cikma istegi vardi doktora gittim tam kan sayimi, gaita, idrar tahlilleri yapildi biseye raslanmadi sonra halsizlik, istahsizlik, nefes almada güclük yasadim tekrar gittim gaita mukuslu cikti ve bana lopermid, tribudat forte verdi doktor kullandim bu seferinde karnimda siskinlik tuvalete cikma istegim olmasina ragmen cikamama oldu ilaclari kullandim simdi sürekli tuvalete cikma istegim devam ediyor ama agrilarim azaldi mide bulantim gecti ama gaitanin renginde bazen koyu kahverenkler görüyorum siyaha yakin neden olabilir?

    • admin diyor ki:

      Merhaba Yasemin hanım. Gaita’da ki renk koyulukların sebebi, Kalın bağırsak enfeksiyonu olabilir. ilaçlarınız bittikten sonra rahatsızlığınız gderilmezse tekrardan muayene olmanızda yarar var. Geçmiş olsun

  12. halise diyor ki:

    6 aylik hamileyim.diskim cok koyu siyah nedenini bilmiyorum.

  13. batu bakır diyor ki:

    gecenin bu saatinde çok saçma ama doktorların bulamadıgı sol arka sırt agrılarımın sebebini sizin yazılarınızı okuduktan sonra çözdüm gibi.gitmedigim doktor kalmadı.bazısı benimde sırt agrım var dedi idare et der gibi beni hastalıgımla başbaşa bıraktı morelimi bozdu nerdeyse isyan ettim yani.ama az önce daha öncedende şüphelendigim dışkı rengimde farklılık gördüm ve hiçbir ilaç kullanmamama ragmen bir bölümü kahve rengi bir bölümü tuhaf beyaza bürünmüş hastalıklı gibi oldugunu fark ettim resmen bozulmuş bir madde oldugu belliydi.acaba sorun ne olabilir.dışkımın vucudumda hareket halindeyken ugradıgı yollarda yara oldunu düşünmekteyim ve bana bu şekilde uyarı vermektedir.hiçbir hastane ve doktor benden dışkı testi istemedi kan ve idrar testlerim temiz çıktı.her sabah yataktan isyan ederek kalkıyorum agrım yüzüne sanki sol arka tarafımda yumruk ile uyanmaktayım hayattan sogutuyor adamı.mevzu nedir hocam el ver bana yol göster

    • admin diyor ki:

      Merhaba Batur bey. Daha önce hiç Kolonoskopi yapıldı mı size ? problem Kalın bağırsak enfeksiyonu olabilir

  14. edaeda diyor ki:

    merhabalar. ben 2 gün önce midemden endoskopi oldum ve 2 gündür dışkım hem simsiyah hemde sulu oluyor. ve tuvaletten sonra midemde ağrı oluyor. acaba nedeni ne olabilir ?

  15. burak diyor ki:

    Merhaba hocam iyi gunler demir eksikligim var hap kullaniyorum bugun dışkım siyaha yakin bir renk oldu ne yapmam gerek sizce onemli birsey varmi cevap bekliyorum

    • admin diyor ki:

      Merhaba Burak bey. Demir eksikliği tedavisinde kullanılan ilaçlar dışkı rengini siyaha dönüştürebiliyor. Sizde ki durumda bundan kaynaklanıyor.

  16. hasan diyor ki:

    Merhabalar hocam iyi günler dilerim. 1 haftaya yakın sürekli idrar hissim vardı tuvalete çıktığımda çok az geliyordu.Normal olarak tuvalete çıktığımda ise bazen yanma oluyordu. Bu sebeble üroloji doktoruna çıktım idrar rontgen ve ultrason sonuclarim iyi çıktı fakat böbreklerimde kum olduğunu söyledi ve iki tane hap verdi şuan dışarda olduğum icin isimlerini tam bilmiyorum ama kabızlık yan etkisi olduğunu olumustum. Bu gün ise büyük abdestimi yaptığımda farkettim siyaha yakin bir renk olduğunu sizce devam eden bi hastalığın belirtileri mi yoksa direk bir uzmana gitmem mi lazım ? Şimdiden teşekkür ederim hocam

    • admin diyor ki:

      Merhaba hasan bey. Kullandıgınız ilaçlardan sonra mı böyle olmaya başladı ?
      Ayrıca böbreklerinizde kum varsa, bol bol su içmelisiniz. Akşamları yanınıza bir sürahi su alın ve yudum yudum için. Yaz ayı yaklaşıyor. Karpuz böbrek taşları ve kumu için oldukça yararlıdır. bol bol akrpuz tüketin.

Yorum Yap

*